2014년 12월 4일 목요일

Jij, mijn licht, onweerstaanbare



Jij, mijn licht, onweerstaanbare
Daarom, mijn engel,
Tegen de wil van jullie gehouden
Iedereen, inclusief mijzelf.

In uw testament, mijn lieve,
Niemand om lief te hebben,
Maar hou meer van je paradijs -
Je kunt niet ontkennen.

En laten we niet aflatende
U, maar met je schoonheid
U zult geliefde houden
Iedereen, inclusief mijzelf.
Juan de Mena


• Obeda Carlos Vazquez YA dag in het park, Spaanse kunstenaars

Wanneer de glimlach, het geluid van zachte woorden
Mijn oren, mijn ogen, alle gevoelens te slepen,
Je bent mijn gedachten, mijn geest, mijn lieve,
Lift naar de verblijfplaats van de goden,

Bevrijd van alle aardse ketenen
Human resources onbeduidendheid verachten,
Ik ben hier Ik adem de geur van het paradijs,
Ik plotseling verliest zijn geest is klaar.

Heeft u ellendig lof niet beledigen,
Wie je wie je bewondering zag,
Hij realiseerde de onmetelijkheid van schoonheid.

Hij wordt gedwongen om te accepteren zonder argument,
Dat u slechts één Heer kon maken,
Die de hemelen, de sterren en de bloemen.
Luis de Camões


• Antonio Cristobal de De Mand Van Rozen, Spaanse kunstenaars

Ze is mooi engeltjes paradijs
Het allemaal dan het recht hebben
Hemel trots.
Personen die niet beschaamd blush rozen,
Beauty plezier betoveren.

Een eeuw kristal - oogkas wonen,
En zwarte bies - wimpers.
Hoe zou het groene licht van deze stromen,
Alleen afgunst, waardoor geen hoop.

Hoewel tederheid, intelligentie en vriendelijkheid zijn klaar
Bij Beauty ontvoeren autocratie,
De eigenschappen van de ziel is het nog steeds charmant,

En het hart, werd verliefd op zijn ketenen,
Het gerinkel van kettingen zingt zijn ongeluk -
Dus Nereïde storm lof lied.
Luis de Camões


• Antonio Pedro twee elegante dames houden Fans, Spaanse kunstenaars

Zijn verdienste is geen limiet,
Ze zijn allemaal bitter voor mij en alle patiënten,
Vrede is niet tam stelling.



• Obeda Carlos Vasquez y Cleo De Merode Au Salon, Spaanse kunstenaars

Maar je hoeft niet - en vreugde is onmogelijk,
Hoewel de hemel onuitsprekelijk blauw,
De natuur is oneindig goed.

Me zonder dat je leeg en angstig is,
Boos op alles, dwalen in de woestijn,
En helaas vol soul.


• Aguado Bejarano In de kunstenaar-s studio, Spaanse kunstenaars



• Joaquín Pallarés y Allustante - L'Opera, Parijs, Spaanse kunstenaars

댓글 없음:

댓글 쓰기